Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
reclamatie

Clienţi BCR rămaşi fără fonduri după ce au plătit cu cardul

Mai mulţi clienţi BCR au descoperit că le dispar bani din conturi în urma unor plăţi cu cardul. Banii le-au fost restituiţi, dar în unele situaţii clienţii băncii au fost puşi în situaţia să nu poată face plăţi cu carduri pe care ar fi trebuit să aibă fonduri suficiente.

Mai mulţi clienţi ai BCR au reclamat că le dispar bani din cont fără consimţământul lor. Într-unul dintre cazurile identificate de „Adevărul”, banii au fost restituiţi după câteva zile. Într-un alt caz, problema este în curs de soluţionare, dar din cauza acestor disfuncţionalităţi unii dintre clienţi au fost puşi în situaţia de a nu putea să facă plăţi cu cardul, pe care ar fi trebuit să aibă, în mod normal, fonduri suficiente.

Explicaţia băncii

Reprezentanţii BCR au transmis, la solicitarea „Adevărul”, un punct de vedere prin care confirmă problemele relatate de clienţii intervievaţi de ziar, dar potrivit BCR, problemele s-au rezolvat punctual. „În cursul lunii trecute (n.r.), au fost efectuate o serie de actualizări de sisteme IT, care au provocat sporadic o serie de operaţiuni efectuate de unii clienti. Am soluţionat punctual fiecare caz reclamat, prin informarea clienţilor şi rambursarea sumelor, acolo unde au existat reclamaţii întemeiate. În cazul în care cunoaşteti vreun caz concret, rămas nesolutionat, vă rugam să ni-l comunicaţi şi vom face toate demersurile necesare pentru rezolvarea acestuia cât mai prompt posibil”, a transmis Cătălin Ioniţă, reprezentant al BCR.

 




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *