Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
reclamatie

Primăria Comunei Mugeni face angajări

Primăria Comunei Mugeni, judeţul Harghita, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție vacante, după cum urmează:

  • 1 post – categoria funcţie publică de execuţie, consilier clasa I, grad profesional principal, în Biroul contabilitate taxe şi impozite;
  • 1 post – categoria funcţie publică de execuţie, referent clasa III, grad profesional superior, în Biroul contabilitate Laxe şi impozite;
  • 1 post – categoria funcţie publică de execuţie, referent de specialitate clasa II, grad profesional asistent, în Compartiment urbanism şi amenajarea teritoriului, registru agricol şi cadastru.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:

  • 1 post – categoria funcţie publică de execuţie, consilier clasa I. grad profesional principal, în Biroul contabilitate taxe şi impozite.
    • candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art 9, lit. a), respectiv art. 57, alin. (5), lit. b), din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    • studii universitare de licenţă absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenţa sau echivalenta;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 5 ani;
  • 1 post – categoria funcţie publică de execuţie, referent clasa III, grad profesional superior. în Biroul contabilitate taxe şi impozile
  • Condiţii specifice:
    • candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 9. lit. c), respectiv ari. 57, alin. (5), lit. e), din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, eu modificările şi completările ulterioare.
    • studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diploma de bacalaureat:
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice- ininimum 9 ani;
  • 1 post – categoria funcţie publică de execuţie, referent de specialitate clasa II. grad profesional asistent, în Compartiment urbanism şi amenajarea teritoriului, registru agricol şi cadastru
  • Condiţii specifice:
    • candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 9, lit. b), respectiv ari. 57. alin. (5). lit. a), din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, eu modificările şi completările ulterioare.
    • studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma;
    • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice – minimum 8 luni.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 10 iulie 2018, ora 10:00: proba scrisă;
  • 17 iulie 2018, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primăriei Comunei Mugeni, sat Mugeni nr. 150, judeţul Harghita, telefon 0266.245.490, e-mail primmug@yahoo.com.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *