ANAF: Prin Formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt încă digitalizate

0

Articol disponibil în: Română

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că toate documentele care nu sunt încă digitalizate/disponibile în format electronic se pot transmite prin intermediul Formularului de contact accesibil în serviciul Spațiul Privat Virtual.

IMPORTANT: Pentru transmiterea acestor documente, se selectează categoria Asistență și îndrumare de specialitate în domeniul fiscal”.

Reamintim că, de la 01.03.2022, transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale de către contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri şi alte entităţi fără personalitate juridică, precum şi persoane fizice care desfăşoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent se va face exclusiv prin intermediul Spaţiului Privat Virtual.

Menționăm că, pentru a nu exista dificultăți în transmiterea cererilor, înscrisurilor sau a oricăror altor documente către organele fiscale, Centrul Național pentru Informații Financiare a procedat la ridicarea limitei maxime a fișierelor ce pot fi atașate formularului de contact, de la 5 MB la 10 MB.

    De asemenea, pentru a facilita transmiterea documentelor, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

  • Scanarea la rezoluție maxim 300 dpi
  •  Eliminarea automată a paginilor albe (goale)
  • Scanarea în alb-negru
  • Scanarea într-un fișier format PDF
  • Comprimarea fișierului PDF

 

  • ANAF, Serviciul comunicare, relații publice și mass media    
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy