CHAT – un nou serviciu electronic al ANAF

0

Articol disponibil în: Română

Agenția Națională de Administrare Fiscală lanseazã CHAT, un nou serviciu electronic disponibil pe www.anaf.ro,  începând cu data de 22.11.2021. Acest serviciu se află în fază de testare până la sfârșitul anului și poate fi accesat la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center

Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF.

Viziunea Agenției Naționale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administrație inovatoare și eficientă, capabilă sã răspundã provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care sã faciliteze conformarea fiscală voluntară.

  • ANAF, Serviciul Comunicare, Relații Publice și Mass-Media
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy