Care sunt primele lucruri pe care trebuie sa le pui la punct atunci cand deschizi o firma?

0

Articol disponibil în: Română

Visezi si tu sa fii propriul tau sef si ti-ai facut un plan sa iti deschizi o firma? Indiferent de domeniu, chiar daca provocarile sunt foarte mari, satisfactia pe care o vei avea atunci cand iti atingi obiectivul este de neegalat. Cu toate acestea, multi antreprenori se grabesc sa iti deschida afacerea, fara sa tina cont de cate aspecte care pot influenta destul de mult rezultatul final. Daca ai pus planul pe foaie si te-ai consultat si cu alte persoane specializate, atunci mai ramane doar sa ii pui bazele, care constau in cativa pasi simpli, dar foarte importanti.

Pentru ca totul sa mearga cat mai bine, iata o lista cu ceea ce trebuie sa faci pentru inceput:

  1. Alege spatiul de lucru potrivit

Daca este vorba despre un spatiu de birouri, trebuie sa alegi locul potrivit pentru a-ti desfasura activitatea cat mai bine. Mediul de lucru conteaza foarte mult pentru angajati si influenteaza intr-o oarecare masura rezultatele acestora. In functie de cati angajati vei avea pentru inceput si in functie de domeniul in care activezi, e nevoie sa acorzi o mare atentie spatiului. Familiarizeaza-te cu regulile de amenajare a unui birou si de elementele necesare unui mediu placut, relaxant, in care oamenii sa munceasca cu placere si sa fie inspirati. Chiar daca reprezinta o investitie mai mare pentru inceput, este esential sa pui accent pe acest lucru.

  1. Doteaza-te cu toate lucrurile necesare

Tehnologia se regaseste in orice domeniu, asa ca va fi envoie sa fii in pas cu ea, pentru a-ti usura munca. Vei avea nevoie de laptop-uri si tablete pentru angajati, plus alte accesorii auxiliare care nu trebuie sa lipseasca. Alege cele mai bune modele, in functie de volumul si tipul de munca. Daca angajatii tai vor fi nevoiti sa se deplaseze in scopul job-ului, vor avea nevoie de telefoane si tablete, cu ajutorul carora sa fie mereu conectati la ce se intampla. Pe site poti sa vezi preturile la tableta SAMSUNG si alte gadget-uri performante, la preturi accesibile. Daca printre sarcinile angajatilor tai se numara si intalnirile cu clientii sau colaborarea indirecta cu acestia, cu siguranta va fi nevoie sa fiti echipati cu telefoane de serviciu. Poti obtine oferte generoase daca vei achizitiona mai multe dispozitive in acelasi timp, asa ca asigura-te ca stii de la inceput ce ai nevoie si cauta varianta cea mai convenabila. Poti gasi modele de telefoane ieftine si de calitate, daca vei opta pentru anumite tipuri de abonamente.

  1. Angajeaza oamenii potriviti pentru domeniu

Sa gasesti angajati potriviti, care sa isi faca munca cu placere si sa dea randament, totodata, este destul de greu. Fiind la inceput, vei avea probabil o multime de interviuri cu oameni de toate feluri, care au dorinte si scopuri diferite. Este important sa te interesezi de modul in care vad ei evolutia profesionala si sa descoperi daca sunt potriviti pentru postul respectiv. Te poti interesa mai bine in legatura cu ceea ce e indicat sa urmaresti la un interviu, pentru a-ti formula un set de intrebari importante. Nu te grabi sa angajezi intr-un timp foarte scurt, doar pentru ca te simti presat de timp sau nu mai ai rabdare sa incepeti misiunea. Anagajrea personalului ia mai mult timp, asa ca incepe cu dreptul si ofera importanta acestui aspect.

  1. Investeste in reclame de la bun inceput

Publicitatea este foarte importanta, iar daca vrei ca lumea sa stie de tine, este important sa investesti in aceasta zona, chiar inainte sa incepi sa produci. E absolut normal sa nu obtii un profit extrem de generos in primele luni (sau ani, dupa caz), insa partea de reclama te va ajuta mai mult decat crezi. Apeleaza la oameni specializati, care te pot ajuta cu video-uri promo, bannere, stickere, etc. Te poti folosi de retelele de socializare pentru a-ti face reclama. Astfel, cat mai multi oameni vor afla despre proiectul si planul tau, iar vestea se va raspandi foarte repede!

  1. Scade din treburile birocratice

Incearca, pe cat posibil, sa scapi cat mai mult de toate treburile birocratice si de teancurile de hartii. Organizeaza-te foarte bine si pastreaza toate documentele in format digital. Vei avea nevoie de un soft de resurse, care sa iti usureze gestionarea dosarelor tuturor angajatilor tai, platile facute, etc. Daca vei apela la aceste metode, vei salva mai mult timp pentru activitatile tale zilnice in cadrul firmei.

Cel mai important este sa ai rabdare ca lucrurile sa inceapa sa mearga foarte bine. Daca vei tine cont de toate aceste aspecte si te vei echipa cu multa rabdare si atentie in activitatea pe care o desfasori, afacerea ta va incepe sa infloreasca pe zi ce trece.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy