HARVIZ S.A. își modifică programul de lucru

0

Articol disponibil în: Magyar Română

HARVIZ S.A. aduce la cunoștința utilizatorilor că, din cauza pandemiei cauzate de COVID-19, începând de miercuri, 13 octombrie, programul casieriilor și birourilor de specialitate ale societății se va modifica astfel:

  • Miercurea Ciuc, strada Revoluției din Decembrie nr.17:

De luni până miercuri deschis între orele 10:00 – 13:00

Joi: 13:00 – 16:00

Vineri 11:00 – 13:30

  • Miercurea Ciuc, strada Salcâm nr.1 – sediul societății:

De luni până miercuri deschis între orele 14,00 – 16,00, joi și vineri deschis între orele 10,00 – 12,00.

  • Serviciul Relații clienți și Biroul de avizare de la sediul societății va funcționa de luni până miercuri între orele 14,00 – 16,00, joi și vineri între orele 10,00 – 12,00.

În vederea diminuării riscului de contaminare, vă recomandăm, să amânați vizitele personale privind rezolvarea unor probleme legate de serviciile noastre la sediul și la punctele de lucru HARVIZ S.A. Pentru achitarea facturilor, utilizați serviciile online.

Starea contoarelor de apă se pot raporta în zilele de lucru între orele 8:00 – 15:30 (inclusiv în SMS) la nr. 0758 – 770039, întrebări privind facturarea sau serviciile primim la nr.0758 – 060489. Pentru sesizări privind defecțiuni și avarii vă stă la dispoziție dispeceratul societății la numerele 0758 – 770001 sau 0758 – 770040. Alte căi de contact: telefon 0266 – 313636 sau   [email protected] , [email protected]

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy