ITM Harghita lămurește angajatorii privire la două aspecte legate de REVISAL
Articol disponibil în: Magyar Română
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ – HARGHITA informează că în ultima perioadă a primit mai multe observații și întrebări cu privire la două aspecte legate de REVISAL, astfel că și-a propus să-i lămurească pe cei interesați:
-
Unde se poate solicita suport pentru problemele ivite în aplicația Revisal de către angajatori ?
- Răspuns: Pentru angajatori, suportul tehnic și sugestiile referitoare la situațiile întâlnite în utilizarea aplicațiilor REGES/REVISAL, pot fi adresate prin e-mail suportregistru@inspectiamuncii.ro sau apelând ghidul interactiv la numărul de telefon 031.860.19.01. Insistăm asupra faptului că toate solicitările transmise prin e-mail trebuie să fie formulate complet, cu subiect referitor la solicitare, mesajul trebuie să conțină descrierea problemei, identificarea situației în care apare (CUI, mesaj eroare, cod încărcare, tip raport etc.) și captura de ecran sau alte atașamente necesare în funcție de situație.
-
Nu se poate vizualiza conținutul codului de încărcare transmise online.
- Răspuns: Referitor la situația semnalată de angajatori în care aceștia nu vizualizează conținutul codului de încărcare REGES/REVISAL, vă comunicăm că problema tehnică a fost identificată și se află în curs de rezolvare. Astfel, depunerile din acest moment sunt deja rezolvate, iar cele anterioare vor fi rezolvate prin reprocesarea depunerilor tuturor angajatorilor efectuate de la începutul anului, din momentul apariției problemei, și până în prezent, în ordine cronologică. Estimăm că această reprocesare va mai dura aproximativ trei săptămâni.