„Şcoala Altfel” – vizite de lucru la proiectele finanţate prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală

0

Articol disponibil în: Magyar Română

Instituţia Prefectului Judeţul Harghita, împreună cu Oficiul Judeţean pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale Harghita şi Inspectoratul Şcolar Judeţean Harghita organizează acţiuni de informare la nivelul judeţului de tipul vizită de lucru la proiectele finanţate prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală.

Promovarea conceptului de dezvoltare durabilă a mediului rural prin investiţii la standarde europene.

Activităţile se vor desfăşura în cadrul Săptămânii „Şcoala Altfel”, 18 – 22 aprilie 2016, după următorul program:

      

        LUNI, 18.04.2016; 10:30-13:30 – Desfăşurarea vizitei  de lucru  la proiectul „Achiziţie utilaje şi echipamente tehnologice pentru secţie panificaţie şi patiserie prin SCHEMA DE AJUTOR DE STAT NR.N578/2009, AFERENTA MASURII 123”; beneficiar  SC Primula SRL; reprezentant Bocskor István; adresa: Comuna Sânmartin nr. 367,judeţul Harghita;

Participanţi: grup de elevi ai Şcolii Gimnaziale Xantus János Miercurea Ciuc;

      MIERCURI, 20.04.2016/ 10:30-11:30  – Desfăşurarea vizitei de lucru la proiectul „Construire Pensiune turistică” beneficiar: SC Nandi Park Turism SRL; reprezentant Farkas Matild; adresa: Comuna  Cârţa nr. 58 judeţul Harghita;

Participanţi: grup de elevi ai Colegiului Octavian Goga Miercurea Ciuc;

       MIERCURI, 20.04.2016/ 12:00-13:30  – Desfăşurarea vizitei de lucru la proiectul „Creşterea volumului producţiei pentru valorificare în funcţie de cerinţele pieţei” beneficiar: Ţăpuc Lorand; adresa Comuna Cârța sat Ineu, judeţul Harghita;

 Participanţi: grup de elevi ai Colegiului Octavian Goga Miercurea Ciuc;


Prefect Director OJFIR Harghita
Andrei Jean Adrian Dr. ing. Hîrb Ioan

Miercurea Ciuc, la 14.04.2016

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy