Convocator AGEA – Societatea Famos S.A.

0

Articol disponibil în: Română

Consiliul de Administraţie al Societăţii FAMOS S.A., înregistrată la O.R.C. de pe lângă Tribunalul Harghita sub nr. J19/1/1991, CUI: RO 523816, cu sediul în mun. Odorheiu Secuiesc, str. Targului, nr. 6, jud. Harghita (denumită în continuare „Societatea”), în temeiul Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată si a Actului Constitutiv al Societăţii FAMOS S.A., convoacă Adunarea Generală Extraordinara a Acţionarilor pentru data de 10.09.2024 sau 11.09.2024 a doua convocare (în cazul neîntrunirii cvorumului la prima convocare), la ora 11:00, la sediul societăţii, pentru toţi acţionarii înregistraţi în Registrul acţionarilor administrat de Registrul Mioriţa S.A. la data de referinţă 30.08.2024 care au dreptul de a participa şi de a vota în cadrul adunării generale, cu următoarea ordine de zi:

  1. Aprobarea de către actionari a propunerii de desființare a punctului de lucru al FAMOS S.A. din orș. Cristuru Secuiesc, str. Timafalvi, nr. 115, jud. Harghita, pentru considerentele prezentate de Consiliul de Administrație, puse la dispoziția acționarilor.
  2. Aprobarea modificării Cap. I., Art. 3, pct. 3.4 al Actului Constitutiv al Societății în sensul eliminării punctului de lucru desființat, in conformitate cu pct. 1 din prezentul convocator.
  3. Aprobarea de catre actionari a vânzării imobilului aflat în patrimoniul societăţii FAMOS S.A., evidenţiat în Cartea Funciară nr. 52200 Odorheiu Secuiesc, nr.cad. 52200, 52200-C1,  pentru considerentele prezentate de Consiliul de Administrație, puse la dispoziția acționarilor.
  4. Discutarea şi aprobarea preţurilor minime de vânzare a acestui imobil menţionat la pct. 3., conform propunerilor Consiliului de Administraţie, puse la dispozitia actionarilor.
  5. Împuternicirea Consiliului de Administraţie al FAMOS S.A., pentru îndeplinirea tuturor formalităţilor şi procedurilor de vânzare (identificarea cumpărătorilor, angajarea unui expert topografic pentru identificările/dezlipirile/alipirile imobilelor, demolare/radiere construcții, încheierea Contractului de vânzare – cumpărare) și să reprezinte societatea în fața oricărui notar public, oricărei instituții publice sau oricărei persoane juridice, în vederea semnării / autentificării / înregistrării contractelor menționate, după caz.
  6. Mandatarea Directorului General al Societăţii, dl. Dobay Tiberiu – Emeric, cu posibilitatea de substituire, pentru: a încheia şi/sau semna, în numele Societăţii şi/sau al acţionarilor Societăţii hotărârea AGEA ce va fi adoptată, oricare şi toate hotărârile, documentele, aplicaţiile, formularele şi cererile adoptate/întocmite în scopul sau pentru executarea hotărârii AGEA ce va fi adoptată în relaţie cu orice persoană fizică sau juridică, privată sau publică, şi pentru a efectua toate formalităţile legale privind înregistrarea, publicitatea, opozabilitatea, executarea şi publicarea hotărârii adoptate precum şi să obţină documentele aferente eliberate de ORC.

Aspecte procedurale: La adunarea generală vor putea participa și vota toți acționarii înregistrati în Registrul Acționarilor la data de referință 30.08.2024. Acționarii vor participa la adunările generale personal, prin reprezentanți legali sau prin reprezentanți mandatați prin procură specială, încheiată sub semnătură privată. Procurile speciale/generale vor fi comunicate la sediul societății sau la adresa [email protected], cu respectare normelor legale privind semnătura electronica extinsa, astfel încât să fie primite de societatea până cel târziu 48 ore înainte de adunări, respectiv până în data de 07.09.2024 inclusiv.

Procurile nedepuse în termen sau în altă modalitate decât cea descrisă prin prezentul convocator nu vor fi luate în considerare. În același termen, buletinele de vot prin corespondență, completate și semnate de acționari, se vor depune la sediul societății, personal sau prin poştă/curier (prin scrisoare recomandată cu confimare de primire pe care să fie trecută adresa expeditorului/acționarului; se va anexa copie conform cu originalul după CI) sau la adresa [email protected].

Informațiile și documentele referitoare la punctele incluse în ordinele de zi, documentele supuse dezbaterii, formularele de împuternicire specială, precum și formularele de vot, se pot obține, prin transmiterea unei solicitări scrise de la sediul societății prin email la adresa [email protected] sau de pe siteul societății www.famos.ro, începând cu data publicării în Monitorul Oficial al României, în baza documentelor doveditoare ale calității de acționar.

Acționarii au dreptul de a adresa intrebări și  propuneri cu privire la ordinile de zi. Întrebările/propunerile acționarilor privind completarea ordinilor de zi și proiectele de hotărâri vor respecta dispozițiile cuprinse în actul constitutiv și Legea  nr. 31/1990, republicată cu modificările la zi. Pentru exercitarea acestor drepturi, acționarii îndreptățiți vor putea transmite solicitarea adresată Societății, la adresa [email protected], cu mențiunea scrisă „Propuneri de noi puncte pe ordinile de zi pentru AGEA.”

Preşedinte Consiliul de Administraţie,

Dobay Tiberiu-Emeric

L.S.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy