Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.

Casa Corpului Didactic Miercurea Ciuc găzduiește marți, 8 iunie, atelierul „Valorificarea activităților extracurriculare și extrașcolare în dezvoltarea competențelor elevilor”

În cadrul Proiectul „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED se organizează, la nivel național, o serie de 90 de evenimente: „Atelierele CRED – Bune practici în educație” în colaborare cu fiecare Casă a Corpului Didactic din România.

În județul Harghita, atelierul „Valorificarea activităților extracurriculare și extrașcolare în dezvoltarea competențelor elevilor” va avea loc în 8 iunie a.c., la Casa Corpului Didactic ”Apáczai Csere János” Miercurea Ciuc, în intervalul orar 8.30 – 17.00.

Atelierele CRED respectă cu strictețe reglementările legale privind prevenția, în contextul epidemiologic actual.

La nivel național, în cadrul celor 90 de workshop-uri vor participa 4.500 persoane, dintre care: personal didactic din învățământul preuniversitar primar și gimnazial – dezvoltatori de curriculum (inclusiv în format digital), autori de manuale școlare sau de alte materiale didactice (inclusiv în format digital), reprezentanți ai partenerilor sociali etc.

Fiecare eveniment va avea caracter interactiv, în care se va urmări valorificarea experienței și expertizei participanților în implementarea curriculumului național centrat pe competențe-cheie. De asemenea, formatul va facilita reflecția participanților cu privire la condițiile de transfer ale unor bune practici și la posibile arii de cooperare.

Mai multe detalii despre proiectul CRED și activitățile desfășurate sunt disponibile pe www.educred.ro

„Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” – CRED este un proiect de anvergură pentru sistemul educațional românesc și vizează învățământul primar și cel gimnazial. CRED este, totodată, parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii. Proiectul este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, se implementează la nivel național și are 12 parteneri (instituții publice): Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE), 8 Case ale Corpului Didactic din fiecare regiune de dezvoltare și 3 Inspectorate școlare.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *