Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.

HARVIZ S.A. își modifică programul de lucru

HARVIZ S.A. aduce la cunoștința utilizatorilor că, din cauza pandemiei cauzate de COVID-19, începând de miercuri, 13 octombrie, programul casieriilor și birourilor de specialitate ale societății se va modifica astfel:

  • Miercurea Ciuc, strada Revoluției din Decembrie nr.17:

De luni până miercuri deschis între orele 10:00 – 13:00

Joi: 13:00 – 16:00

Vineri 11:00 – 13:30

  • Miercurea Ciuc, strada Salcâm nr.1 – sediul societății:

De luni până miercuri deschis între orele 14,00 – 16,00, joi și vineri deschis între orele 10,00 – 12,00.

  • Serviciul Relații clienți și Biroul de avizare de la sediul societății va funcționa de luni până miercuri între orele 14,00 – 16,00, joi și vineri între orele 10,00 – 12,00.

În vederea diminuării riscului de contaminare, vă recomandăm, să amânați vizitele personale privind rezolvarea unor probleme legate de serviciile noastre la sediul și la punctele de lucru HARVIZ S.A. Pentru achitarea facturilor, utilizați serviciile online.

Starea contoarelor de apă se pot raporta în zilele de lucru între orele 8:00 – 15:30 (inclusiv în SMS) la nr. 0758 – 770039, întrebări privind facturarea sau serviciile primim la nr.0758 – 060489. Pentru sesizări privind defecțiuni și avarii vă stă la dispoziție dispeceratul societății la numerele 0758 – 770001 sau 0758 – 770040. Alte căi de contact: telefon 0266 – 313636 sau   office@harviz.ro , secretariat@harviz.ro

 




Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *