Primăria municipiului Odorheiu Secuiesc face angajări
Articol disponibil în: Magyar Română
Primăria municipiului Odorheiu Secuiesc organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de execuție vacante de:
– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului monitorizare a serviciilor comunitare de utilități publice, Directia tehnica
– consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentul autorizații și disciplină în construcții, Biroul urbanism
Proba scrisă: la data de 25.07.2018, ora 10,00, la sediul Primăriei municipiului Odorheiu Secuiesc, P-ţa Városháza nr.5
Interviu: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul Primăriei municipiului Odorheiu Secuiesc, P-ţa Városháza nr.5 .
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, Partea a III-a, adică până la data de 25.07.2018, la sediul Primăriei municipiului Odorheiu Secuiesc, P-ţa Városháza nr.5, la Biroul resurse umane şi salarizare (etaj I., biroul 6, nr. tel.: 0266218382 interior 1804, nr. fax.: 0266218032, e-mail: biro.agnes@odorhei.ro, Biró Ágnes, consilier).
Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art.49 alin.(1) din H.G. nr.611/2008, cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
condiţii generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2):
,,Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- a) are cetăţenia română şi domiciliul în România
b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c)are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d)are capacitate deplină de exerciţiu;
e)are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f)îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g)îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h)nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i)nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j)nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.”
Condiţii specifice
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.57, alin.(6) lit.a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare
consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului monitorizare a serviciilor comunitare de utilități publice, Directia tehnica:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
– vechime în specialitatea studiilor: minimum 9 ani
consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentul autorizații și disciplină în construcții, Biroul urbanism:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism, inginerie civilă, geografie, horticultură (specializare peisagistică);
– vechime în specialitatea studiilor: nu este cazul;