Primăria municipiului Odorheiu Secuiesc face angajări

0

Articol disponibil în: Magyar Română

Primăria municipiului Odorheiu Secuiesc organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a două funcţii publice de execuție vacante de:

– consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul  Compartimentului monitorizare a serviciilor comunitare de utilități publice, Directia tehnica

–  consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentul autorizații și disciplină în construcții, Biroul urbanism

 

Proba scrisă: la data de 25.07.2018, ora 10,00, la sediul Primăriei municipiului Odorheiu Secuiesc, P-ţa Városháza nr.5

Interviu: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul Primăriei municipiului Odorheiu Secuiesc, P-ţa Városháza nr.5 .

 

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, Partea a III-a, adică până la data de 25.07.2018,  la sediul Primăriei municipiului Odorheiu Secuiesc, P-ţa Városháza nr.5, la Biroul resurse umane şi salarizare (etaj I., biroul 6, nr. tel.: 0266218382 interior 1804, nr. fax.: 0266218032, e-mail: biro.agnes@odorhei.ro, Biró Ágnes, consilier).

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină în mod obligatoriu documentele prevăzute la art.49 alin.(1) din H.G. nr.611/2008, cu  modificările şi completările ulterioare.

 

Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:

condiţii generale:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2):

,,Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:

  1. a) are cetăţenia română şi domiciliul în România

b)cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c)are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;

d)are capacitate deplină de exerciţiu;

e)are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;

f)îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;

g)îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

h)nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

i)nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;

j)nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.”

 

Condiţii specifice

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.57, alin.(6) lit.a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare

consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul  Compartimentului monitorizare a serviciilor comunitare de utilități publice, Directia tehnica:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă

– vechime în specialitatea studiilor:  minimum 9 ani

consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentul autorizații și disciplină în construcții, Biroul urbanism:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul arhitectură, urbanism, inginerie civilă, geografie, horticultură (specializare peisagistică);

– vechime în specialitatea studiilor:  nu este cazul;

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy