Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
reclamatie

Bikkla vrea autostrăzi! #șîeu

Ca să se facă auziți și văzuți de către liderii politici care conduc statul în zilele noastre, românii sunt din ce în ce mai inventivi. Mulțime de oameni se alătură unui protest inedit de doar 15 minute la nivel național, inițiat de către un om de afaceri.

Ștefan Mandachi, este cel care a construit primul și singurul metru de autostrada din Moldova, pe care a cheltuit 4.500 de euro și care va fi inaugurat în timpul protestului național de 15 minute.

Plin de speranță, un etnic magiar din România face un apel către toți cei care locuiesc în această țară să se alăture protestului cu nădejdea de a se mișca ceva în bine.

Sunt Balázs Aaron de la BIKKLA, și sunt convins că și o singură rândunică poate face primăvară, dacă are susținători. Sunt la Ditrău, pe aici undeva ar trebui să treacă autostrada Târgu Mureș – Iași. Dar nu trece, decât pe hârtie.

Pentru mine e foarte important să avem autostradă, și cred că este datoria mea să susțin inițiativa domnului Ștefan Mandachi.

Pe 15 martie, de la ora 15 vom fi în pauză pentru 15 minute. În același timp provoc 3 antreprenori din secuime, pe care rog să se alăture cauzei cu companiile lor, și să ține 15 minute pauză pe 15 martie de la ora 15.

Deci Szakács Boti de la Eco Tiny House, Lénárd András de la Csíki Sör și Fazakas Szabolcs de la Legendárium. Pe 15 martie, de la 3 cer un sfert de oră pauză pentru autostradă!

*

Autostrada Târgu Mureș-Iași (A8), denumită și Autostrada Unirii sau Autostrada Est-Vest, este o autostradă ce va fi construită pe traseul Ungheni – Iași – Târgu Frumos – Pașcani – Târgu Neamț – Poiana Largului – Ditrău – Târgu Mureș, unde va fi creată o legătură cu Autostrada A3. Va avea o lungime de 310 km, la un cost estimat de 9 miliarde de euro.

În anul 2007, în vederea alegerii traseului optim, a fost realizat unui Studiu de Prefezabilitate, în valoare de 0,8 milioane de euro. Doi ani mai târziu, în 2009, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR) a dispus realizarea Studiului de Fezabilitate propriu-zis, pe trei tronsoane distincte: Târgu Mureș-Ditrău, Ditrău-Târgu Neamț și Târgu Neamț-Iași-Ungheni (la un cost total de 4 milioane de euro).

Comisia Europeană a acceptat în martie 2012 includerea în noua rețea trans-europeană centrală de transport TEN-T Core a traseului Timișoara-Sebeș-Turda-Târgu-Mureș-Iași-Ungheni.

CNADNR a scos la licitație în iunie 2014 proiectul pentru revizuirea și actualizarea studiului de fezabilitate pentru cele trei sectoare ale autostrăzii Târgu Mureș-Iași.

Camera Deputaților a adoptat pe 7 noiembrie 2018, cu 261 de voturi „pentru”, două „împotrivă” și cinci abțineri, proiectul de lege privind aprobarea realizării autostrăzii Iași-Târgu Mureș, conform wikipedia.

opel


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *