Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.

În atenția angajatorilor – se modifică modalitatea de depunere a declarațiilor

În conformitate cu prevederile art. 3, alin.(1) din Ordinul nr. 1045/2084/793/2012 pentru aprobarea modelului, conținutului, modalității de depunere și de gestionare a „Declarației privind obligatiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate”, agenții economici au obligația, începând cu următorul termen de declarare, depunerii declarației 112 prin mijloace electronice de transmitere la distanță, prin accesarea site-ului www.e-guvernare.ro, nemaiputând fi înregistrate la sediile instituțiilor abilitate .

Declarațiile vor fi semnate prin utilizarea certificatului digital calificat emis de un furnizor de servicii de certificare, acreditat. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditați este publicat de Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale pe site-ul www.mcsi.ro.

Astfel, declarațiile fiscale se depun doar on-line accesând site-ul www.e-guvernare.ro, secțiunea „Depunere declarații” prin intermediul certificatului digital calificat.

Mai multe informații pot fi obținute pe site-ul www.anaf.ro, secțiunea „Servicii on-line”, subsecțiunea „Informații depunere declarații persoane juridice”, meniuri „Etapele pe scurt” / „Instrucțiuni de utilizare a serviciului de depunere a declarațiilor”.

declaratii


Sursa: ZPN




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.