Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.

Program nou de relații cu publicul la D.A.S.

 

Pe baza Dispoziției primarului municipiului (nr. 431/29 iunie 2020) Direcția de Asistență Socială (D. A. S.) din cadrul aparatului de specialitate al primarului va asigura program de relații cu publicul în zilele de marți și joi la fostul sediu al firmei S. C. Goscom S. R. L. din str. Salcâm nr. 1.

Luând în considerare măsurile existente de combatere a pandemiei Covid-19, dar și numărul crescut de cazuri care se înregistrează zilnic, s-a impus totodată necesitatea asigurării serviciului de relații cu publicul pentru acele persoane, care nu au posibilitatea să acceseze suprafețele de relaționare electronică cu publicul puse la dispoziție de către Primăria Municipiului Miercurea Ciuc (www.szereda.ro) sau de către Direcția de Asistență Socială a Primăriei Municipiului (e-mail: social@szereda.ro), nu beneficiază de posibilitatea administrării telefonice sau poștale a problemelor. Pentru a veni în întâmpinarea cererilor crescânde din partea publicului, a fost adusă decizia de a implementa un program de relații cu publicul pentru Direcția de Asistență Publică la fostul sediu al firmei Goscom S.A. din strada Salcâmului nr. 1, unde în zilele de marți și joi, între orele 09.00-11.00 angajații D. A. S. vor manageria probleme aparținătoare ale diferitelor servicii și alocații sociale (alocații, stimulente, indemnizații), ale intervențiilor de urgență, ale cazurilor de sprijinire a persoanelor vulnerabile, asistenței persoanelor vârstnice, stabilirea dreptului de a primi indemnizații de însoțitori pentru persoanele cu handicap etc.

Programul de relații cu publicul este o facilitate, totodată însă se pune în continuare un accent deosebit pe promovarea cât mai largă a posibilităților de contactare a Direcției prin intermediul suprafețelor electronice de lucru cu publicul, forma de relaționare nouă fiind rezervată în exclusivitate persoanelor care nu dispun de alte mijloce de comunicare către Direcție.

Mai multe informații: prin telefon la numărul 0266–315120/115, 141 sau 191, respectiv prin e-mail (social@szereda.ro)




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *