Spitalul din Miercurea Ciuc pune accent pe opinia pacienților. A fost modificată procedura de evaluare pe hârtie și a fost lansată cea electronică

0

Articol disponibil în: Magyar Română

  • S-a schimbat modul de chestionare a pacienților despre gradul de satisfacție legat de serviciile primite în spitalul din Miercurea Ciuc. A fost modificată procedura de evaluare pe hârtie și a fost lansată evaluarea electronică.

Spitalul Județean de Urgență Miercurea Ciuc așteaptă opinia pacienților u privire la calitatea serviciilor oferite. 

„Chestionarea pacienților a funcționat și înainte, acum însă am modificat această evaluare în așa fel încât să fie cât mai obiectivă: pacienții primesc la internare chestionarele, pot completa acestea oricând în timpul internării, iar la externare pot depune chestionarele în cutiile special amenajate pentru acest scop în vestiarul pacienților de la parter sau la ușa de ieșire, vizavi de lifturi. Pe secțiile care funcționează în clădirile externe al spitalului, chestionarele pot fi depuse în cutiile de pe aceste secții.”,  se precizează într-un comunicat emis de Spitalul Județean de Urgență Miercurea Ciuc.

Chestionarele pot fi completate anonim și conțin întrebări legate de calitatea serviciilor primite, despre tratamentul primit, dacă pacientul a fost informat corespunzător, dacă a fost satisfăcut de calitatea mâncării, a infrastructurii din spital, a curățeniei, etc.

După externare, pe lângă chestionarele pe suport de hârtie,  fiecare pacient al spitalului primește și un chestionar electronic.  Le numărul de telefon pe care l-au menționat la internare, pacienții vor primii un sms cu un link. Accesând acest link, pacienții pot completa un chestionar în format electronic, diferit de cel pe suport de hârtie și care oferă și posibilitatea formulării unor opinii detailate sau recomandări către spital.

Putem să ne dezvoltăm, să îmbunătățim serviciile atunci, când primim informații de la pacienți și despre probleme. Aprecierile ne mângâie sufletul, dar pe lângă acestea avem nevoie și de feedback despre situația reală, fără aceasta nu avem cum să facem schimbări. Vă rugăm, completați chestionarele, să ne arătați prin acestea dacă ați avut probleme sau dacă ați fost mulțumiți de serviciile primite în spital.”,  spune dr. Konrád Judit, managerul spitalului.

Borboly Csaba, președintele Consiliului Județean Harghita,  în a cărui subordine funcționează spitalul, a  precizat : „La baza unei societăți sănătoase stă și un sistem sanitar modern. De aceea este prioritate pentru noi dezvoltarea spitalelor. Scopul nostru este să construim un județ sănătos. Suntem conștienți de faptul că a fi într-un spital este a situație stresantă, cei care sunt internați sunt nevoiți să petreacă un anumit timp departe de condițiile obișnuite, cunoscute. Pe lângă modernizarea condițiilor din spital punem accent și pe îmbunătățirea îngrijirii, care este și ea un aspect foarte important. Și pentru acest scop vă cerem să ne ajutați munca, să ne spuneți opiniile dumneavoastră, ca să putem rezolva problemele împreună.”

Chestionarele completate sunt centralizate de către serviciul de management al calității din spital. Răspunsurile din acestea vor fi prelucrate și prezentate conducerii instituției în fiecare lună și se vor căuta soluții la problemele arătate.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy