Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere

0

Articol disponibil în: Magyar Română

Asociația Berarii României celebrează Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere, o inițiativă comună a producătorilor de bere, menită să marcheze contribuția pe care o au la promovarea unui consum responsabil de alcool în rândul consumatorilor de pe toate meridianele. Astfel, pe data de 14 septembrie, alături de numeroși parteneri din zona instituțională, retail, organizații non-guvernamentale sau din domenii de activitate conexe, producători de bere din toate colțurile lumii își unesc forțele pentru a aduce mesajele de promovare ale unui consum responsabil de bere în mijlocul comunităților de consumatori, prin intermediul unor campanii de comunicare variate și cu real impact. De la prima ediție, care a avut loc 2015, până în prezent, Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere este celebrată anual de producători de bere din peste 60 de țări, al căror mesaj de responsabilitate ajunge direct și indirect la peste 300 milioane de consumatori.

Asociația Berarii României marchează Ziua Internațională a Consumului Responsabil de Bere prin continuarea seriei de activități parte a campaniei FĂRĂ ALCOOL LA VOLAN. Având sloganul: “Fii și tu ca o mamă pentru prietenii tăi si spune-le tare și răspicat: Fără alcool la volan!”, campania a fost ințiată în luna august a anului în curs de către Asociația Berarii României, cu sprijinul Poliției Române. Campania se adresează atât conducătorilor auto, cât și tuturor celor care le pot impune direct sau indirect un comportament responsabil: membrii grupului de prieteni.

Campania a fost dezvoltată mai departe în mediul online, prin lansarea unei aplicații Facebook care permite utilizatorilor să se transforme în “mame” pentru prietenii lor și cărora le pot transmite mesajul mai departe prin intermediul rețelei sociale. În offline au fost realizate filtre rutiere cu sprijinul Poliției Române.
Asociația Berarii României reprezintă un veritabil simbol al sectorului berii de la noi din țară. În cei 14 ani de existență, Asociația Berarii României s-a impus atât la nivel local, cât şi internaţional, ca o voce comună a membrilor săi, reușind să transmită mediului de afaceri, consumatorilor și instituţiilor statului, valorile care îi guvernează deopotrivă.

Membrii săi actuali sunt importanți producători de bere din România: BERGENBIER SA, HEINEKEN România, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, URSUS BREWERIES și MARTENS, alături de microberăria CLINICA DE BERE. Împreună, cei șase producători furnizează peste 80% din cantitatea de bere consumată în România. Totodată, din Asociație fac parte și reprezentanți ai producătorilor de materii prime: SOUFFLET MALT ROMANIA și ASOCIAȚIA PRODUCĂTORILOR DE HAMEI DIN ROMÂNIA.

Cele douăsprezece fabrici de bere, dintre care două microberării, aparținând membrilor Asociației sunt situate în Ploieşti, Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc, Târgu-Mureş, Pantelimon, Timişoara, Buzău, Braşov și Galați, iar cele două microberării sunt situate în Cluj-Napoca și Timișoara.

Începând cu anul 2008 Asociația Berarii României a devenit parte a marii familii a producătorilor de bere europeni, reprezentați prin organizația Berarii Europei, fondată în 1958, la Bruxelles. Membrii actuali sunt asociațiile naționale ale berarilor din statelor UE, alături de Norvegia, Elveția și Turcia. Organizaţia reprezintă interesele a peste 6.500 de producători de bere din Europa în faţa diferitelor instituţii şi organizaţii internaţionale. Mai mult, Berarii Europei reprezintă şi apără interesele a 2,3 milioane de oameni care au locuri de muncă datorită producţiei şi vânzării berii.

Sursa: amosnews.ro

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy