Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.

CNADNR: Se revizuiește studiul de fezabilitate pentru Autostrada Târgu Mureş – Ditrău

tg-mures-ditrauDesuspendarea contractului de servicii – Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Mureş – Ditrău

În data de 30.09.2016, contractul având ca obiect „Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Târgu Mureş – Ditrău”, semnat cu proiectantul Asocierea AECOM INGENIERIA S.R.L. – SC CONSITRANS SRL – SEARCH CORPORATION SRL a fost desuspendat.

Conform Master Planului General de Transport aprobat, „Autostrada Târgu Mureș – Ditrău” – parte integrantă din autostrada Tg. Mureş – Iaşi – Ungheni, este cuprinsă în strategia de dezvoltare a infrastructurii, incluzând proiectul sus amintit în Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM).

În data de 20.05.2015 a fost semnat contractul de servicii în vederea revizuirii studiului de fezabilitate existent, contract ce ulterior a fost suspendat pe o perioadă de 12 luni din cauza lipsei sursei de finanţare.

Data estimată pentru emiterea ordinului de începere este 30.11.2016.

Autostrada Târgu Mureş – Ditrău e prima parte a autostrăzii Târgu Mureş – Iaşi – Ungheni, care va lega Ardealul de Moldova şi va închide, măcar în teorie, o parte din decalajele economice dintre cele două regiuni. Lotul pentru care se va începe revizuirea studiului de fezabilitate are 91 de kilometri, însă autostrada cu totul va avea o lungime de 310 kilometri. Factura estimată e de 4 miliarde de euro şi ar fi cea mai scumpă autostradă a României. Estimarea din 2012 era de 9 miliarde de euro, însă CNADNR a preferat să caute soluţii pentru reducerea costurilor finale.




2 comentarii la “CNADNR: Se revizuiește studiul de fezabilitate pentru Autostrada Târgu Mureş – Ditrău

  1. Ivácson Endre

    Tisztelt Admin !A helységnév leforditási igyekezetéhez lenne megjegyzésem:-az autópályaszakasz Targu Mures-Iasi-Ungheni megnevezésben az Ungheni ,nem Nyárádtő-t jelenti hanem Iasi után a Moldáv határátkelőnél fekvő telepűlést.Ha nem igy lenne akkor Ungheni(Nyárádtő) Vásárhely előtt vagy után kellene legyen az útvonal megjelölésénél!

    Raspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.