Primăria Gheorgheni angajează inspector de specialitate la compartimentul BUGET

0

Articol disponibil în: Magyar Română

MUNICIPIUL GHEORGHENI

ORGANIZEAZĂ CONCURS DE RECRUTARE PENTRU

OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE CONTRACTUALE VACANTE DE

INSPECTOR DE SPECIALITATE

COMPARTIMENTUL BUGET, FINANŢĂRI, PLĂŢI, EXECUŢIE BUGETARĂ, URMĂRIRE, RAPORTĂRI

Descrierea funcţiei: S/II

Condiţiile ocupării funcţiei 1.        studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;

2.        vechime în specialitatea studiilor absolvite de minim 1 an;

Desfăşurarea concursului 1. Proba scrisă: 06 martie 2017, orele 10

2. Proba orală – interviu: 08 martie 2017, orele 12

Probele se vor susţine la sediul primăriei (P-ţa Libertăţii, nr. 27.)

Termen limită   24. februarie 2017.
Dosarul de înscriere trebuie să conţină 1. Formularul de înscriere prevăzut în Anexa nr. 3 a Hotărârii Guvernului nr. 611/2008

(gyergyoszentmiklos.ro/űrlapok – Fişă de înscriere la concurs)

2. Copia actului de identitate

3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea specifice

4. Copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei

5. Cazier judiciar

6. Curriculum Vitae

7. Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate

8. Declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică

Copiile de pe actele necesare înscrierii se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Depunerea dosarelor de înscriere Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până la data de 24.02.2017la sediul primăriei Municipiului Gheorgheni
Detalii Relaţii suplimentare privind bibliografia se pot obţine la sediul instituţiei, sau de la pagina de web www.gyergyoszentmiklos.ro,  precum şi la Compartimentul Resurse Umane şi Salarizare, de luni până joi între orele 08:00- 15:00 şi vineri între orele 08:00-13:00, sau prin telefon: 0366-139-914.
Bibliografie 1.     Hotărârea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice

2.     Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;

3.      Legea nr. 82/1991-Legea contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

4.     Ordinul M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificările şi completările ulterioare;

5.     Ordonanţa nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial şi controlul financiar preventive, republicata, cu modificările şi completările ulterioare;

6.        Ordinul M.F.P. nr. 923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv şi a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfăşoară activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modificările şi completările ulterioare.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy