Primăria municipiului Miercurea Ciuc: Eliberarea cărților de identitate, din nou încetinită

0

Articol disponibil în: Magyar Română

Din cauza unei deficiențe de materii prime la nivel național, eliberarea cărților de identitate este din nou încetinită.

Serviciul Registrului Public al Primăriei Municipiului Miercurea Ciuc atrage atenția asupra faptului că documentele solicitate după 30 iunie pot fi eliberate doar pentru o perioadă de 30 de zile. Pentru o perioadă mai scurtă, se pot elibera numai în cazuri de urgență, iar solicitantul trebuie să dovedească motivul urgenței cu documente oficiale.

Primăria municipiului Miercurea Ciuc anunță că, în conformitate cu prevederile art. 4 alin (5) din Legea nr.55/2020, privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei cu COVID-19, cu modificările și completările ulterioare: „valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.

Se face precizarea că în categoria documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice intră și documentele de identitate, astfel că documentele de identitate expirate după data de 01.03.2020 își păstrează valabilitatea pe perioada mai sus menționată și pot fi utilizate de către titulari in relația cu instituțiile publice și persoanele juridice de drept privat, care au obligația de a le accepta.

  • informații furnizate de Primăria municipiului Miercurea Ciuc

 

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy