Ţinutul Secuiesc, destinaţie turistică la târgul naţional de turism de la Bucureşti

0

Articol disponibil în: Magyar Română

Ţinutul Secuiesc a fost promovat ca destinaţie turistică la târgul naţional de turism de la Bucureşti, prin intermediul unui stand interactiv al asociaţiilor de turism din judeţele Harghita şi Covasna. Alături de Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Harghita şi Asociaţia pentru Dezvoltarea Turismului din Judeţul Covasna, au fost prezenţi la stand reprezentanţi unităţilor turistice de la Băile Harghita, Miercurea-Ciuc, Odorheiu-Secuiesc, Târgu-Secuiesc, respectiv reprezentanţii Hotelului Fenyő de la Miercurea-Ciuc.
„Judeţul Harghita promovează mai cu seamă programele de iarnă, pachetele turistice pentru Crăciun şi Revelion, respectiv în fiecare oră cei care s-au înregistrat la standul Ţinutului Secuiesc au ocazia de a câştiga un abonament de schi, valabil timp de două săptămâni, în regiunea schiabilă Harghita. Totodată, persoanele care pe durata târgului, se interesează în legătură cu regiunea schiabilă Harghita, pot beneficia de o reducere de 20% a serviciilor oferite aici” – a afirmat Mezey Zsolt, directorul Asociaţiei de Dezvoltare Comunitară Harghita.
Pe lângă materialele de promovare turistică şi pachetele de servicii, în perioada 17-20 noiembrie, la Romexpo, vizitatorii au ocazia de a obţine mai multe informaţii în ceea ce priveşte această regiune prin intermediul filmelor de promovare de pe site-ul www.visitinharghita.ro.
Jánó Szabolcs, directorul Asociaţiei pentru Dezvoltarea Turismului din Judeţul Covasna a ţinut să menţioneze cu privire la acest eveniment că: „La târgul naţional de turism de la Bucureşti promovăm ofertele de Crăciun şi Revelion din zona Trei Scaune. În acest sens, oferim zece pachete turistice pe care le prezentăm prin intermediul materialelor promoţionale şi care pot fi consultate şi pe pagina de web www.viziteazacovasna.ro. Pentru a face standul mult mai atractiv am adus pentru vizitatori cele şapte minuni din judeţul Covasna. Acestea pot fi vizionate prin intermediul ochelarilor 3D, există şi o variantă printată a acestora, cei interesaţi putând, prin intermediul creioanelor colorate să se familiarizeze şi să prindă gustul de a ne vizita zona.
Am constatat că indiferent de vârstă, majoritatea vizitatorilor standului este interesată de modalitatea de promovare interactivă a serviciilor turistice. Prin intermediul proiectului Off to Spas, ne adresăm turiştilor din Europa de Vest şi promovăm turismul balnear. Vizitatorii sunt interesaţi mai cu seamă de posibilităţile de practicare a schiului, programele de Crăciun şi Revelion, turismul balnear şi posibilităţile de drumeţie.”

Sursa: corbiialbi.ro

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy